מה חדש בתחום החזיות? יצאתי לבדוק

יש חזיות שמתחדשות בכל שנה ויש דגמים כל כך פופולריים שלא יעזבו אותנו משום שהדגמים שלהן כל כך על זמניים שאין סיבה לוותר עליהם. בסקירה זאת נדבר על כולם, גם הדגמים המיוחדים וגם הדגמים שיישארו, וכך תוכלו לבחור את אלה שתרצו לחדש בהן את המלתחה התחתונה שלכן כדי שתוכלו ליהנות מהן. בדגמים החדשים תמצאו גם יותר העזה למי שרוצה להתגאות בחזייה מחוץ לחולצה ויש גם סיבה טובה – זה טרנד שיישאר כאן, כפי שתראו להלן. דבר אחד אינו משתנה – חזיות חייבות להיות איכותיות ולהחזיק מעמד זמן רב בתחזוקה שוטפת נכונה, ואם תבחרו נכון את הטרנד שמתאים למבנה הגוף שלכן זאת תהיה הקנייה הכי טובה שלכן השנה.

חזיות במקום חולצה עדיין נשארות

החזיות עלו לכותרות השנה בכל פעם שהיה אירוע שטיח אדום, משום שהטרנד הזה מתחיל להיראות כאילו הוא הולך להישאר גם השנה ואולי אפילו להתפתח. החזיות שלובשים במקום חולצה שמבצבצת מתחת למקטורן כלשהו או ז'אקט ימשיכו לככב ולכן אתן חייבות לדאוג לכך שהחזייה שתלבשו תהיה מדהימה ביופייה. לא רק סקסית, כמובן, אלא ייחודית ואסתטית מאוד. בכך תוכלו להצטרף לאין ספור נשים שהבינו שאין הבדל בין בגד ים לבין חזייה בנסיבות הנכונות ולכן אין סיבה לוותר על המראה הזה. זה מוצדק גם משום שהחזיות כל כך יפות שפשוט חבל להשאיר אותן מוסתרות מתחת לחולצה. כך שזה פתרון מעולה למי שרוצה להתגאות בדגם הכי יפה שלה.

ברלט, גוזיות

הן לא עוזבות אותנו ואפילו משתכללות משום שאין סיבה לוותר על כך. ברלט היא אותה חזייה רחבה שנמשכת גם בגב ואינה זקוקה לברזלים או לרכיסה והיא דומה לגוזייה אבל יותר תומכת ממנה. הברלטים הפכו לפריט אופנתי מאוד ואפשר לצרף כמה מהן לארון גם לשעות הפנאי וגם ליציאה לבילוי בעונה המתאימה. למי שזה ממש נוח, זה יכול לשמש גם בתור בגד בית נעים משום שהיא באמת לא לוחצת ומגורמת להרגיש טבעית. זאת רק אחת מהמגמות להפוך את החזייה לפריט שכולם רואים, כמו טרנדים אחרים.

חזיות תחרה – הכי פופולריות, תמיד

אין אחת שלא מחזיקה לפחות חזיית תחרה אחת, בין אם זה לבילוי רומנטי ובין אם זה כדי ללבוש לעצמה ולהרגיש את העוצמה שלה. יש סוגים שונים של חזיות תחרה והן מגיעות בכל סוגי הדגמים והגזרות, כך שאין סיכוי שתחמיצו את חזיית התחרה שמתאימה למבנה החזה והגוף שלכן. הן נחשבות לפופולריות בגלל האסתטיקה והאסוציאציה שלהן והן פשוט מלכות מגירת החזיות של כל אישה כמעט. חזיות תחרה יכולות להיות מגוונות מאוד ומי שזקוקה לתמיכה חזקה יותר יכולה להסתפק בחזייה שיש בה רק עיטורי תחרה או שיש לה מחצית שלמה והיא לא עשויה כולה מתחרה. כמו כן, יש חזיות תחרה שיש להן את התמיכה הנוספת שמשתפלת בגב ובבטן למי שזקוקה לתחושת הגוזייה וגם בהחלט על מנת ללבוש אותה בהתאם לטרנד החזייה במקום חולצה. רק זכרו לבחור חזייה מאיכות טובה של יצרן מוביל משום שהתחרה היא עדינה ודורשת התייחסות מיוחדת.

חזיית בלקונט למחשופים עמוקים

אם כבר חושפים כמה שיותר, חזיית בלקונט חוזרת לככב משום שהיא מתאימה מאוד למחשופים העמוקים ביותר והיא בעלת מבנה שמחמיא מאוד לרבות. היא מגיעה בדרך כלל בשלל מידות משום שהיא באמת נחשבת לאהובה מאוד ולכן גם תתאים לחשיפה במחשוף כזה. המבנה שתומך בחזה מלמטה והרצועות שיוצאות מהצד הם אידיאליים למי שרוצה מחשוף עמוק מבלי לחשוף את הרצועות אבל רוצה להתגאות בחזייה עצמה. כמובן שזה גם יוצר מבנה מאוד מעניין לחזה שהוא סקסי תמיד והוא מחמיא לכל אחת. רצוי לבחור חזייה כזאת בדגם שתומך בחזה בצורה אידיאלית והעיצוב שלו מתאים לחשיפה. אפשר לומר שהיא פריט לבוש בפני עצמו בגלל המבנה המהונדס שלה ולכן נחשבת לפריט אופנה לגיטימי ללבישה חיצונית.